• 13-02-2010, 23:34:14
    #28
    Şimdi dio tam 00:00 da at uyku haplarından 2-3 tane..Ertesi gün bu saatte kadar uyu
  • 13-02-2010, 23:48:21
    #29
    mnt
    Üyeliği durduruldu
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi dio tam 00:00 da at uyku haplarından 2-3 tane..Ertesi gün bu saatte kadar uyu
    aynen hadi ben yatacam harbiden herkese iyi geceler.
  • 14-02-2010, 06:29:32
    #30
    ühüüüü üühhüüü
  • 14-02-2010, 07:25:37
    #31
    tekno sen niye ağlıorsn
  • 14-02-2010, 08:42:05
    #32
    Cuma ayrıldık
  • 14-02-2010, 08:50:55
    #33
    her zamanki gibi yine tek basıma girdim
  • 14-02-2010, 09:49:14
    #34
    daha 3 gün önce ayrılmıştım Yaşasın elizabeth
  • 14-02-2010, 09:54:05
    #35
    sevgili yok dert yok
  • 14-02-2010, 12:09:15
    #36
    oo dün aklıma gelmişti ben açacaktım konuyu dedim rezil olmayalım bi tek ben varımdır filan