Sevgililer gününe sevgilisiz girecekler ? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sevgililer gününe sevgilisiz girecekler ?
45
●
1.991
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sevgililer gününe sevgilisiz girecekler ?
1
2
3
4
5
6
13-02-2010, 23:34:14
#28
anarschi
Şimdi dio tam 00:00 da at uyku haplarından 2-3 tane..Ertesi gün bu saatte kadar uyu
13-02-2010, 23:48:21
#29
mnt
Üyeliği durduruldu
anarschi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şimdi dio tam 00:00 da at uyku haplarından 2-3 tane..Ertesi gün bu saatte kadar uyu
aynen hadi ben yatacam harbiden herkese iyi geceler.
14-02-2010, 06:29:32
#30
teknohaberci
ühüüüü üühhüüü
14-02-2010, 07:25:37
#31
TasarimB
tekno sen niye ağlıorsn
14-02-2010, 08:42:05
#32
Isaret
Cuma ayrıldık
14-02-2010, 08:50:55
#33
Justian0
her zamanki gibi yine tek basıma girdim
14-02-2010, 09:49:14
#34
Anybody
daha 3 gün önce ayrılmıştım
Yaşasın elizabeth
14-02-2010, 09:54:05
#35
maytkambek
sevgili yok dert yok
14-02-2010, 12:09:15
#36
Mysta
oo
dün aklıma gelmişti ben açacaktım konuyu
dedim rezil olmayalım bi tek ben varımdır filan
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler