• 13-02-2010, 19:24:08
    #10
    mnt
    Üyeliği durduruldu
    Neyoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevmesini bilipte , acı çekene sor bakalım bir. Ne cevap verecek sana
    orası öyle dogruda.Tek taraflı içinde yalan dolan olmayan ve çift tarafın birbirini sevmesi kadar güzel birşey olamaz.
  • 13-02-2010, 19:33:25
    #11
    18 yaşıma geldim ama şu ana kadar hiçbir sevgililer gününde birtane kız arkadaşım olmadı hep sevgililer gününe bir kaç ay kala ayrılıyom
  • 13-02-2010, 19:52:08
    #12
    Güzel olacak.
    Bende gelebilrmiyim aranıza
  • 13-02-2010, 19:57:06
    #13
    Çıkmadık candan umut kesilmezmiş saat 00:00 olana kadar umutluyum...
  • 13-02-2010, 20:13:53
    #14
    mnt
    Üyeliği durduruldu
    TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkmadık candan umut kesilmezmiş saat 00:00 olana kadar umutluyum...

    güzel bir mantık daha zamanımız var ayarlayabiliriz
  • 13-02-2010, 20:19:01
    #15
    Tek tabanca yola devam . Forever tek pistol ..
  • 13-02-2010, 20:46:37
    #16
    Üyeliği durduruldu
    teknoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek tabanca yola devam . Forever tek pistol ..
    Usta senin haliyet-i ruhiyen imzandan anlaşılıyor zaten Allah her önümüze geleni sevgili değil herkesin gönlüne hitap eden birini hayırlı sevgili eylesin.Allahın günümü yok yere batsın 14 şubatı arkadaşlar, takmayın
  • 13-02-2010, 22:00:49
    #17
    yoo takmıyorum zaten ben 14 şubatı kafaya . Kız ayarlamak istesem yüz tane ayarlarım, beni isteyen kız çok ..
  • 13-02-2010, 22:02:26
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Masrafa qirmemek için qeçen hafta ayrıldım

    (q yazdığıma bakmayın o harf bozuldu onun yerine en uyqun q'yu önqördüm )