Arkadaşlar ne günmüş be hangi siteye girsem sevgililer günüyle ilgi konu var. Facebooka gir sevgiline ne aldın yok sevgilim diyorum inadına okadar kız soruyo... şeker bayramında bukadar kutlayan yoktur. Milletin işi gücü yok böle şeylerle uğraşıyolar. İşimiz gücümüz var bide sevgiliylemi uğraşalım...29 Ekimde görüşürüz hepsiyle