Merhaba arkadaşlar.
İngilizce dil eğitimine acil olarak başlama ihtiyacı içindeyim lakin bazı arkadaşlarım dil okuluna bizde gittik 1 sene geçtikten sonra dille ilgili şimdi en ufacık birşey yok verdiğimiz paralara yazık gidipde paranı ziyan etme diyorlar.
Bana gelipte sınıfımızın ortalaması 30 un üzerine çıkamıyor hoca geliyor ingilizce konuşuyor gidiyor , kitap veriyorlar öğrensende dışarı çıktığında türkçe pratik yapacak yer yok kaybolup gidiyor ne işe girerken ne kendine faydası olmuyor deyip çok kafamı karıştırdılar. illada gideceksen paranı biriktir yurtdışına git diyorlar.
Bu durumda tecrübe ve deneyim sahibi sıfırdan başlamış arkadaşların acil fikir deneyim ve tecrübelerine ihtiyacım var bu gelecek yardımlar bana yön çizecek.
İngilizce dil kursunda öğrenilemez mi? Ark.gitme diyor
23
●1.311
- 01-02-2010, 22:21:12Kurs eğitimini tamamladıkdan sonra;
öncelikle kendine yabancı oyunlardan veya arkadaşlık siteleri aracılığı ile ingilizce konuşabileceğin arkadaşlar bul, bunlarla gerek msn, gerek sesli olarak konuş sohbet et, altyazılı dizi-film izle bol bol sonrasında çözersin zaten. - 01-02-2010, 22:27:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kursa gittim, hiç birşey öğrenmedim. Gerçi kafam doluydu. Bu nedenle yarıda bıraktım.
Şimdiki düşüncem; kursa gitmek yerine kelime ezberleyip, bu kelimelerin ingilizce okunuşlarını dinlemiş olsaydım şimdi herşey çok farklı olurdu. Kelime ve okunuşlarını bildikten sonra 3-5 birşeyle ilgilizce çok rahat konuşulur düşüncesindeyim. Sonuçta cümle kurmayı ve kalıpları öğrenince iş bitiyor. - 01-02-2010, 23:21:10ben şu anda kursa gitmekteyim ve gayet iyi öğreniyorum.hocam bursa'nın sayılı hocalarından ve 2 sene önce 2 seviye bitirdim bıraktım su anda 1. seviyeden yeniden başlamış bulunmaktayım.hocam işi bildiğinden yeri gelince türkçe yeri gelince ingilizce konuşuyor.hocasına göre değişiyor.ben hocamdan gayet memnunum bursa 'da gitmek isteyenlere tavsiye ederim.ve referanslarıda çok iyi kendisinin bir sürü öğrencisi şu anda ondan iyi durumdalar.bağzıları öğretmenlik yapmakta.iş hocaya ve birazda çalışmaya kalıyor.