ben şu anda kursa gitmekteyim ve gayet iyi öğreniyorum.hocam bursa'nın sayılı hocalarından ve 2 sene önce 2 seviye bitirdim bıraktım su anda 1. seviyeden yeniden başlamış bulunmaktayım.hocam işi bildiğinden yeri gelince türkçe yeri gelince ingilizce konuşuyor.hocasına göre değişiyor.ben hocamdan gayet memnunum bursa 'da gitmek isteyenlere tavsiye ederim.ve referanslarıda çok iyi kendisinin bir sürü öğrencisi şu anda ondan iyi durumdalar.bağzıları öğretmenlik yapmakta.iş hocaya ve birazda çalışmaya kalıyor.