Kursa gittim, hiç birşey öğrenmedim. Gerçi kafam doluydu. Bu nedenle yarıda bıraktım.

Şimdiki düşüncem; kursa gitmek yerine kelime ezberleyip, bu kelimelerin ingilizce okunuşlarını dinlemiş olsaydım şimdi herşey çok farklı olurdu. Kelime ve okunuşlarını bildikten sonra 3-5 birşeyle ilgilizce çok rahat konuşulur düşüncesindeyim. Sonuçta cümle kurmayı ve kalıpları öğrenince iş bitiyor.