Merhaba arkadaşlar.
İngilizce dil eğitimine acil olarak başlama ihtiyacı içindeyim lakin bazı arkadaşlarım dil okuluna bizde gittik 1 sene geçtikten sonra dille ilgili şimdi en ufacık birşey yok verdiğimiz paralara yazık gidipde paranı ziyan etme diyorlar.
Bana gelipte sınıfımızın ortalaması 30 un üzerine çıkamıyor hoca geliyor ingilizce konuşuyor gidiyor , kitap veriyorlar öğrensende dışarı çıktığında türkçe pratik yapacak yer yok kaybolup gidiyor ne işe girerken ne kendine faydası olmuyor deyip çok kafamı karıştırdılar. illada gideceksen paranı biriktir yurtdışına git diyorlar.
Bu durumda tecrübe ve deneyim sahibi sıfırdan başlamış arkadaşların acil fikir deneyim ve tecrübelerine ihtiyacım var bu gelecek yardımlar bana yön çizecek.