• 29-01-2010, 13:21:41
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkese merhaba;

    Hayvanseverlerin bir kisminin konu hakkinda bilgisi vardir belki ama genel bir bilgi vermek istedim.

    Hepimiz hergun trafige cikiyoruz ve bazen araba carpmis can cekisen veya yol kenarinda hareket edemeyip yardim bekleyen hayvanlara rastlayabiliyoruz.
    Bircok kisi umursizca basina kalmasin, masraf cikarmasin, sorumluluk olmasin diye gecip gidiyor bazilarimiz ise kimi arayacagimizi nasil yardim edecegimizi bilmiyoruz. Zavalli deyip gidiyoruz.

    Simdi artik bir HAYVAN AMBULANSI var!

    Yapmaniz gereken "153" numarasini arayip "beyaz masayi" tuslamak. Oradan size ambulans yonlendiriyorlar.
    Dolayisi ile koordinatinizi cok net vermeniz gerekiyor. Ambulans gelinceye kadar bekleyebilirseniz cok iyi olur...Yol tarif etmek gerekebiliyor.
    Ambulans gonulluler tarafindan kullaniliyor ve veteriner ile birlikte techizatli olarak donatilmis. Yerinde mudahale yapabiliyorlarmis.

    Bu numarayi telefonlariniza kaydedin ve lutfen (umarim gerekmez) yarali, sakatlanmis, carpilmis hayvan gordugunuzde arayip yardim isteyin.

    Ambulans ile kurtarılan hayvanların hikayelerinin olduğu çok güzel de bir web siteleri var... Burada site adresi vermek yasak olabilir diye veremedim. Ama sitenin adı "Kalbimiz Sokakta Atıyor"...
  • 29-01-2010, 13:24:21
    #2
    Bu her yerde geçerli mi ? Yoksa sadece istanbul ankara izmir gibi büyük şehirlerde mi geçerli?

    düzenleme: başlıkta yazıyormuş.

    Güzel düşünülmüş. Bu şekilde bi çok hayvan yaşayabilir.
  • 29-01-2010, 13:26:37
    #3
    Bizi bilgilendirdiğiniz için çok teşekkürler.
  • 29-01-2010, 13:35:00
    #4
    Sadece İstanbul için geçerli, ayrıca bunu evinizde beslediğiniz biricik hayvanınız önemli derece hasta olduğunda da talep edebiliyorsunuz.

    Bazen evdeki hayvanınızı kendi imkanınız ile taşımanız da mümkün olamayabiliyor.

    Bu tip çalışmaları desteklemek gerekiyor. Çünkü onlara kimse yardım etmiyor, belki sizin ihbarınız onlara uzanan tek yardım eli olabilir...
  • 29-01-2010, 14:11:22
    #5
    İzmir'de bir çok belediyenin bu tür bir çalışması var. Bunlardan biri Bornova belediyesi.Fakat sahipli hayvanlar değil sadece sokak hayvanları için çalışıyor.
    Ücretsiz Hayvan Ambulansı Tel No: (232) 373 8837

    Bir hayvansever ve hayvansayar olarak Karşıyaka Hayvan Ambulansı tel. numarasını bende vardı ama şimdi bulamadım bir türlü.Bulduğum zaman yazacağım.
  • 30-01-2010, 00:44:43
    #6
    Ankara'da bu numarayı aramayın. Çünkü ego ihbar hattı. Ankara'da bugün otobüste gördüm.
  • 30-01-2010, 21:27:40
    #7
    dergos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara'da bu numarayı aramayın. Çünkü ego ihbar hattı. Ankara'da bugün otobüste gördüm.
    Konuda zaten sadece İstanbul olduğu yazıyor. Yazmış olmak için mi yazdın bunu
  • 18-02-2010, 20:22:33
    #8
    cok yararlı bir paylaşım teşekkür ederim. acaba direkt 153 diyerek mi ceviriryoruz yoksa beyaz masa ya baglı oldugu için 0 koduda kullanmamız gereklimi?
    bazen caresizce seyrettigimiz anlar oluyor istanbul burası arabalar bizi bile ezmeye niyetli sanki
  • 18-02-2010, 20:26:40
    #9
    Çok iyi olmuş bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.