dergos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ankara'da bu numarayı aramayın. Çünkü ego ihbar hattı. Ankara'da bugün otobüste gördüm.
Konuda zaten sadece İstanbul olduğu yazıyor. Yazmış olmak için mi yazdın bunu