• 21-02-2010, 08:12:14
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Rica ederim arkadaşlar.
  • 22-02-2010, 17:13:31
    #11
    Platin üye
    Umarım kısa sürede diğer şehirlerdede yaygınlaşır.
  • 22-02-2010, 17:17:33
    #12
    Kurumsal PLUS
    İnsanlara adam gibi zamanında ambulans gönderdiler de, hayvanlar mı kaldı?

    Nefret ediyorum bu olaydan. Önce insanınıza sahip çıkın da o iş bitince hayvana sahip çıkarsınız. Bazıları kıçıkırık bir hayvan için insanların hayatını mahfetmeyi göze alabiliyor ya. Nefret ediyorum hayvansever adı altında hayvanlara insandan daha çok değer verenlere. Tamam biz de seviyoruz hayvanları da, insan daha değerli olmalı hayvandan.
  • 06-03-2010, 16:09:30
    #13
    Araba çarpmış bir köpek için verilen numarayı aradım. Biz ilgilenmiyoruz, ilçe belediyenizi arayın dediler. İlçe belediyesini aradım, her aradığım yerden numara verdiler 3 ayrı yeri aradım son olarak aradığım yer cumartesi pazar birşey yapamıyoruz dediler...

    Yani sadece göstermelik bir uygulamaymış...