İnsanlara adam gibi zamanında ambulans gönderdiler de, hayvanlar mı kaldı?
Nefret ediyorum bu olaydan. Önce insanınıza sahip çıkın da o iş bitince hayvana sahip çıkarsınız. Bazıları kıçıkırık bir hayvan için insanların hayatını mahfetmeyi göze alabiliyor ya. Nefret ediyorum hayvansever adı altında hayvanlara insandan daha çok değer verenlere. Tamam biz de seviyoruz hayvanları da, insan daha değerli olmalı hayvandan.