Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Araba çarpmış bir köpek için verilen numarayı aradım. Biz ilgilenmiyoruz, ilçe belediyenizi arayın dediler. İlçe belediyesini aradım, her aradığım yerden numara verdiler 3 ayrı yeri aradım son olarak aradığım yer cumartesi pazar birşey yapamıyoruz dediler...
Yani sadece göstermelik bir uygulamaymış...