cok yararlı bir paylaşım teşekkür ederim. acaba direkt 153 diyerek mi ceviriryoruz yoksa beyaz masa ya baglı oldugu için 0 koduda kullanmamız gereklimi?
bazen caresizce seyrettigimiz anlar oluyor istanbul burası arabalar bizi bile ezmeye niyetli sanki