3-5 adet hap içerek intihar olmaz. 15-20 tane aç iken alınırsa vs. uzun süre beklenirse problem olur. Bol su içmek ve kusmak lazımdır ilaç dokundu ise.
Geçmiş olsun.
kız arakdasım intihar etti acil yardım
87
●12.984
- 25-01-2010, 17:10:49Bak koyulaştırdığım yer önemli. Öyle yada böyle elindeki beş parmak bile aynı değil. Her insanın güçlü olmasını bekleyemezsin. Yetiştirilme tarzından tut, hayatta yaşadığı olaylar vs. daha bir çok etken var.teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her psikolojisi bozuk insana, her aciz insana kapımızı mı kapatalım? Düşene bir de biz mi vuralım?
Evet ilgi çekmek için yapılmış bir hareket, fakat yardımcı olmaya engel değil bu.
Erol Taş gibi biriymişsin ya... - 25-01-2010, 17:31:13Gaddar değilim. Hayatta çok çektim. Söylemek istediğim kısaca, ben kimseyle uğraşamam. Yani konuyu kendi içinde değerlendiriyorum. Kız arkadaşım kendimi öldüreceğim dese ben umursamazdımTaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o boyuta hiç getirmezdim gerçi de.
- 25-01-2010, 17:47:21Zamanında çok yemiştim bende. En Sonunkinde ne halin varsa gör demiştim bir daha böle bişi demedi
- 25-01-2010, 17:49:16İşin heyecanına verdim sizin yazınızı.Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kız zaten ölmek vs. için intihar ediyor ve siz yetişemem diyorsunuz yoğurdu nasıl yedirmeyi planlıyorsunuz ?
yada ben yanlış anladım bence hemen ailesini aramalısınız biliyorsanız tellerini tabikide. - 26-01-2010, 13:12:29teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum sana kardesim.
Bu arada büyük gecmiş olsun.
Çok uğraştım, çok deliyle karşılaştım, psikolojisi bozuk adamın kahrı çekilmez bunu anladım. Hele ki bir insan aklından 1 defa dahi olsun intharı geçiriyorsa o insan benim gözümde acizdir. Zavallıdır. Ben böyle düşünüyorum. Hayata karşı güçlü durmak gerekiyor. İnsan kendi kendisinin doktoru olmalı. Bunu başaramayanlar elbet de olacaktır ama bize düşen onları doğru yola iletmek.
o boyuta hiç getirmezdim gerçi de.