Bak koyulaştırdığım yer önemli. Öyle yada böyle elindeki beş parmak bile aynı değil. Her insanın güçlü olmasını bekleyemezsin. Yetiştirilme tarzından tut, hayatta yaşadığı olaylar vs. daha bir çok etken var.
Her psikolojisi bozuk insana, her aciz insana kapımızı mı kapatalım? Düşene bir de biz mi vuralım?
Evet ilgi çekmek için yapılmış bir hareket, fakat yardımcı olmaya engel değil bu.
Erol Taş gibi biriymişsin ya...
Gaddar değilim. Hayatta çok çektim. Söylemek istediğim kısaca, ben kimseyle uğraşamam. Yani konuyu kendi içinde değerlendiriyorum. Kız arkadaşım kendimi öldüreceğim dese ben umursamazdım

o boyuta hiç getirmezdim gerçi de.