• 07-02-2010, 02:20:37
    #82
    Üyeliği durduruldu
    Sen yolunda yürü ölürse ölür kalırsa kalır
  • 07-02-2010, 03:05:43
    #83
    bırde baska yonden bak ornegın

    benm ıcın ıntıhar edecek hiç sevgilim olmadı :S:SS
  • 07-02-2010, 03:10:50
    #84
    Üyeliği durduruldu
    Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadası gıttı suan yanıan ıyı bıseyı yok sadece aglıyo dıyolar bende telefonda kendınde tutmaya calısıyorum aılesı yanında yok adresınıde tam bılmıyorum baska bı yol yokmu
    Burda Soylediğin Gibi Arkadaşı Yanından Ayrılmasın. ve Sende Ara Polis i mevzuyu anlat. Sonra Bol Bol Dua Et. ve Kızı Sakın Arama. Yoksa Daha Feci Olabilir.
  • 07-02-2010, 03:21:33
    #85
    Eski 24-01-2010, 21:01:03

    Epeyce geçmiş üstünden öneriler faidesiz
  • 07-02-2010, 03:40:35
    #86
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski 24-01-2010, 21:01:03

    Epeyce geçmiş üstünden öneriler faidesiz
    Öldü mü kaldı mı ne oldu ki..
  • 07-02-2010, 05:39:45
    #87
    Üyeliği durduruldu
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öldü mü kaldı mı ne oldu ki..

    Ölmüşse Fatiha, Ölmemişse allah belasını
  • 07-02-2010, 05:50:30
    #88
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölmüşse Fatiha, Ölmemişse allah belasını
    Hehehe :d

    bende çok yapardım bu numarayı:

    Ben: Aşkımm arkadaşla yarış yapıcaz (1 saat önce)
    Kız: Ya hayır..
    Ben: Yok ya bişi olmaz..


    2 saat sonra arkadaş kızı arar..

    Arkadaş: Beyaz trafik kazası yaptı ağır yaralı hastaneye kaldırıyoruz..(der telefonu kapatır)

    Tabi biz içmeye gideriz..Kız tüm hastaneleri tek tek ağlaya zırlaya gezer..

    Yanına gidince kıymetin baya bi artmıştır..Sarılır sıkıca..Sonra da okkalı bi tokat yersiniz o kadar

    Deneyebilirsiniz güzel oluyor..Seviyorum bu intihar numaralarını.