kız arakdasım intihar etti acil yardım
87
●12.984
- 07-02-2010, 03:10:50Üyeliği durdurulduBurda Soylediğin Gibi Arkadaşı Yanından Ayrılmasın. ve Sende Ara Polis i mevzuyu anlat. Sonra Bol Bol Dua Et. ve Kızı Sakın Arama. Yoksa Daha Feci Olabilir.Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2010, 03:21:33Eski 24-01-2010, 21:01:03
Epeyce geçmiş üstünden öneriler faidesiz
- 07-02-2010, 03:40:35Öldü mü kaldı mı ne oldu ki..teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2010, 05:39:45Üyeliği durduruldu
- 07-02-2010, 05:50:30Hehehe :dpLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende çok yapardım bu numarayı:
Ben: Aşkımm arkadaşla yarış yapıcaz (1 saat önce)
Kız: Ya hayır..
Ben: Yok ya bişi olmaz..
2 saat sonra arkadaş kızı arar..
Arkadaş: Beyaz trafik kazası yaptı ağır yaralı hastaneye kaldırıyoruz..(der telefonu kapatır)
Tabi biz içmeye gideriz..Kız tüm hastaneleri tek tek ağlaya zırlaya gezer..
Yanına gidince kıymetin baya bi artmıştır..Sarılır sıkıca..Sonra da okkalı bi tokat yersiniz o kadar
Deneyebilirsiniz güzel oluyor..Seviyorum bu intihar numaralarını.