• 22-01-2010, 08:41:36
    #10
    Red adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dışardaki havadan haberiniz yok dimi? Az önce poğaça almaya çıktım. Saat 06:00'da. Kıçım dondu resmen. Demin haberlerde Ankara'yı izledim. Kar tutmuş. Arabalar birbirine girmiş. Yollarda kazalar olmuş. Bolu dağını gösterdi. Cumartesi'den itibaren İstanbul dahada soğuyacak dediler. Cumartesi sulu kar gelecekmiş. Ondan sonrada normal kara çevirip tutacakmış. Hava soğukluğu düşecekmiş. Eskiden binalar keser soğuk olmazdı. Bu sene işlemiyor. Sıcak kanlı bi hayvan olmama rağmen iliklerine kadar donduğum oluyor. Hava durumunu izleyip ona göre çıkınız. Belki 1-2 gün rötar yapabilirsiniz ama sağlıklı şekilde seyahat etmek bence en önemlisi. İstanbula 2 damla yağmur düşsün trafik felç olur. Az biraz kar yağınca daha kötü olur. 1 parmak tutarsa zaten istanbul iptal olur. Söylenilen yerlerin hepsi baharda veya yazın gezilecek yerler. Donarsınız, evinizede dönemezsiniz. Yolda mahsur kalırsınız. Daha fazla donarsınız.
    Pegasus'un 10 liralık biletlerinden almıştık,gidiceğiz bakalım akraba,arkadaş neye sayarsan say.Hava değişikliği sonuçta soğukta olsa..
  • 22-01-2010, 08:45:19
    #11
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dosches adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pegasus'un 10 liralık biletlerinden almıştık,gidiceğiz bakalım akraba,arkadaş neye sayarsan say.Hava değişikliği sonuçta soğukta olsa..
    Tamam kızmaya. Sadece uyarmak için söylemiştim. Gelmeyin demedim. Bende geçen hafta hava değişikliği için Olympos'a gidecektim. Tam hazırlanıyordum abim dedi manyakmısın olm sel götürüyor etrafı. Sen diyon gidip boğulcam Otur oturduğun yere. Zaten hava soğuk. Orda nete nasıl bağlanıcan dedi. Dedim 3G var. Dediki hangi ağaca çıkacan İstanbulda şehrin göbeğinde bile bi yerde çekip bi yerde çekmiyor. Ordamı çekecek dedi. Ohanness olup ertelemiştim.
  • 22-01-2010, 08:55:16
    #12
    Red adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam kızmaya. Sadece uyarmak için söylemiştim. Gelmeyin demedim. Bende geçen hafta hava değişikliği için Olympos'a gidecektim. Tam hazırlanıyordum abim dedi manyakmısın olm sel götürüyor etrafı. Sen diyon gidip boğulcam Otur oturduğun yere. Zaten hava soğuk. Orda nete nasıl bağlanıcan dedi. Dedim 3G var. Dediki hangi ağaca çıkacan İstanbulda şehrin göbeğinde bile bi yerde çekip bi yerde çekmiyor. Ordamı çekecek dedi. Ohanness olup ertelemiştim.
    Ne kızması, aksine konuma mesaj yazdığınız için teşekkürler
  • 22-01-2010, 08:56:21
    #13
    İzmir şu anda buz gibi(kömür sobası bile ısıtmayacak seviyede) istanbulu düşünemiyorum.
  • 22-01-2010, 09:14:54
    #14
    İstanbul'da gezmek için Bayrampaşa - Parkada güzeldir. Kar yağarkende güzel oluyor. Şehrin içinde büyük bir park. Ağaçlar , yeşillik , yürüyüş yolu , cafeler , spor sahaları v.s şeyler var. Turlamak için güzel. Fakat tüm ağaçlar çam v.b özelliklerde olduğundan yaprakları sararmış veya dökülmüş ağaç göremezsiniz. Güzel cafelerde var. Boşnakların yoğunluk olduğu yer olmasından dolayı fazla öküz olmuyor. Güzel. Fakat kar tutmadığı zaman gitmek daha iyi. Kartaltepe metro istasyonuna taksi ile 3 dk. Fakat hemen önünde büyük bir yokuş var.

    Hafta sonu değilse Cevahir'e gidilebilir. Alt kısımdaki lünepark için Hafta sonu ana baba günü oluyor.

    Taksim gezilebilir. Ben gibi akşam 7 de çıkıp sabah 7 de dönmeyin. Normal insanlar öğleden sonra geziyor. Ben normal olmadığım için o saatlerde uyumayı tercih ediyorum.

    Sahile gidip cafelerde oturup boğaz manzarası izlenebilir.

    Hava şartlarından dolayı başka bir yer gelmiyor aklıma.
  • 22-01-2010, 09:57:30
    #15
    Yer olarak Akgün otelin yakınlarındayım
  • 22-01-2010, 10:07:48
    #16
    param olsa yarın çıkar gelirim istanbula kar kış dinlemem. param yok karı kışı bahane ediyorum
  • 22-01-2010, 10:17:17
    #17
    Akgün Otelin orası ulaşım olarak gayet rahat. Gerek metro olsun, gerek Aksaray'a yakınlığıyla olsun kilit noktalara rahatlıkla ulaşılabiliyor.

    Fakat sur içinden Topkapı'ya geçip ordan otobüslere binmeyi tavsiye etmiyorum. Belki gündüz problem olmayabilir. Kullanılır ama akşam üstü v.s dönüş zamanında kullanmanızı tavsiye etmem. Oraları değiştirdiler, çok sapa kaldı. İn cin top oynuyor resmen. Oralar akşamları tekin değil.
  • 22-01-2010, 10:17:57
    #18
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    param olsa yarın çıkar gelirim istanbula kar kış dinlemem. param yok karı kışı bahane ediyorum
    Bileti 10 liraya aldım.Pgs'dan ,bahanesi oldu