İstanbul'da gezmek için Bayrampaşa - Parkada güzeldir. Kar yağarkende güzel oluyor. Şehrin içinde büyük bir park. Ağaçlar , yeşillik , yürüyüş yolu , cafeler , spor sahaları v.s şeyler var. Turlamak için güzel. Fakat tüm ağaçlar çam v.b özelliklerde olduğundan yaprakları sararmış veya dökülmüş ağaç göremezsiniz. Güzel cafelerde var. Boşnakların yoğunluk olduğu yer olmasından dolayı fazla öküz olmuyor. Güzel. Fakat kar tutmadığı zaman gitmek daha iyi. Kartaltepe metro istasyonuna taksi ile 3 dk. Fakat hemen önünde büyük bir yokuş var.
Hafta sonu değilse Cevahir'e gidilebilir. Alt kısımdaki lünepark için

Hafta sonu ana baba günü oluyor.
Taksim gezilebilir. Ben gibi akşam 7 de çıkıp sabah 7 de dönmeyin. Normal insanlar öğleden sonra geziyor. Ben normal olmadığım için o saatlerde uyumayı tercih ediyorum.
Sahile gidip cafelerde oturup boğaz manzarası izlenebilir.
Hava şartlarından dolayı başka bir yer gelmiyor aklıma.