Konu
Cumartesi günü İstanbul'a geliyorum
22-01-2010, 10:17:57
#18
dosches
teknohaberci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
param olsa yarın çıkar gelirim istanbula kar kış dinlemem. param yok karı kışı bahane ediyorum
Bileti 10 liraya aldım.Pgs'dan ,bahanesi oldu