teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
param olsa yarın çıkar gelirim istanbula kar kış dinlemem. param yok karı kışı bahane ediyorum
Bileti 10 liraya aldım.Pgs'dan ,bahanesi oldu