Red adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam kızmaya. Sadece uyarmak için söylemiştim. Gelmeyin demedim. Bende geçen hafta hava değişikliği için Olympos'a gidecektim. Tam hazırlanıyordum abim dedi manyakmısın olm sel götürüyor etrafı. Sen diyon gidip boğulcam Otur oturduğun yere. Zaten hava soğuk. Orda nete nasıl bağlanıcan dedi. Dedim 3G var. Dediki hangi ağaca çıkacan İstanbulda şehrin göbeğinde bile bi yerde çekip bi yerde çekmiyor. Ordamı çekecek dedi. Ohanness olup ertelemiştim.
Ne kızması, aksine konuma mesaj yazdığınız için teşekkürler