Akgün Otelin orası ulaşım olarak gayet rahat. Gerek metro olsun, gerek Aksaray'a yakınlığıyla olsun kilit noktalara rahatlıkla ulaşılabiliyor.

Fakat sur içinden Topkapı'ya geçip ordan otobüslere binmeyi tavsiye etmiyorum. Belki gündüz problem olmayabilir. Kullanılır ama akşam üstü v.s dönüş zamanında kullanmanızı tavsiye etmem. Oraları değiştirdiler, çok sapa kaldı. İn cin top oynuyor resmen. Oralar akşamları tekin değil.