Red adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cumartesi günü İstanbul'a geliyorum
104
●4.832
- 22-01-2010, 08:45:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Tamam kızmaya. Sadece uyarmak için söylemiştim. Gelmeyin demedim. Bende geçen hafta hava değişikliği için Olympos'a gidecektim. Tam hazırlanıyordum abim dedi manyakmısın olm sel götürüyor etrafı. Sen diyon gidip boğulcamdosches adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otur oturduğun yere. Zaten hava soğuk. Orda nete nasıl bağlanıcan dedi. Dedim 3G var. Dediki hangi ağaca çıkacan
İstanbulda şehrin göbeğinde bile bi yerde çekip bi yerde çekmiyor. Ordamı çekecek dedi. Ohanness olup ertelemiştim.
- 22-01-2010, 08:55:16Ne kızması, aksine konuma mesaj yazdığınız için teşekkürlerRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2010, 09:14:54İstanbul'da gezmek için Bayrampaşa - Parkada güzeldir. Kar yağarkende güzel oluyor. Şehrin içinde büyük bir park. Ağaçlar , yeşillik , yürüyüş yolu , cafeler , spor sahaları v.s şeyler var. Turlamak için güzel. Fakat tüm ağaçlar çam v.b özelliklerde olduğundan yaprakları sararmış veya dökülmüş ağaç göremezsiniz. Güzel cafelerde var. Boşnakların yoğunluk olduğu yer olmasından dolayı fazla öküz olmuyor. Güzel. Fakat kar tutmadığı zaman gitmek daha iyi. Kartaltepe metro istasyonuna taksi ile 3 dk. Fakat hemen önünde büyük bir yokuş var.
Hafta sonu değilse Cevahir'e gidilebilir. Alt kısımdaki lünepark için
Hafta sonu ana baba günü oluyor.
Taksim gezilebilir. Ben gibi akşam 7 de çıkıp sabah 7 de dönmeyin. Normal insanlar öğleden sonra geziyor. Ben normal olmadığım için o saatlerde uyumayı tercih ediyorum.
Sahile gidip cafelerde oturup boğaz manzarası izlenebilir.
Hava şartlarından dolayı başka bir yer gelmiyor aklıma. - 22-01-2010, 10:07:48param olsa yarın çıkar gelirim istanbula kar kış dinlemem. param yok karı kışı bahane ediyorum
- 22-01-2010, 10:17:17Akgün Otelin orası ulaşım olarak gayet rahat. Gerek metro olsun, gerek Aksaray'a yakınlığıyla olsun kilit noktalara rahatlıkla ulaşılabiliyor.
Fakat sur içinden Topkapı'ya geçip ordan otobüslere binmeyi tavsiye etmiyorum. Belki gündüz problem olmayabilir. Kullanılır ama akşam üstü v.s dönüş zamanında kullanmanızı tavsiye etmem. Oraları değiştirdiler, çok sapa kaldı. İn cin top oynuyor resmen. Oralar akşamları tekin değil. - 22-01-2010, 10:17:57Bileti 10 liraya aldım.Pgs'dan ,bahanesi olduteknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otur oturduğun yere. Zaten hava soğuk. Orda nete nasıl bağlanıcan dedi. Dedim 3G var. Dediki hangi ağaca çıkacan