• 16-01-2010, 10:15:17
    #10
    İnsanoğlu hiç uyumasa günümüz teknolojinin 2 katı ilerisinde olurduk heralde Kyle XY yayınlandığı ülkelerde rakip dizilere göre beklenen reyting i yakalayamayınca 3.sezon da durduruldu. Hatta bu nedenle 1.sezon da oldukça kısa. Bir final bile yapmadılar. O yüzden o uykusuzluğun boşa gidebilir
  • 16-01-2010, 12:30:22
    #11
    fazla yemek yemezsen pek zararı olmaz. günde 3 saat yeter. kilolu değilsen zaten rahatsındır...
  • 16-01-2010, 13:55:21
    #12
    tekrar merhaba arkadaşlar bugün 4-5 saat uyuyabildim , ama yarın sabaha kadar tekrar uyuyabileceğimi zannetmiyorum tekrar...

    birde kyle xy tamamen mi bitti yoksa kriz dolayısı ile ileri bir tarih e mi ertelendi ?

    forumlarda araştırdım kriz ve yetersiz reyting ile bir ileriki zaman a ertelenmiş diyordu ?
  • 16-01-2010, 15:55:09
    #13
    teknoali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tekrar merhaba arkadaşlar bugün 4-5 saat uyuyabildim , ama yarın sabaha kadar tekrar uyuyabileceğimi zannetmiyorum tekrar...

    birde kyle xy tamamen mi bitti yoksa kriz dolayısı ile ileri bir tarih e mi ertelendi ?

    forumlarda araştırdım kriz ve yetersiz reyting ile bir ileriki zaman a ertelenmiş diyordu ?
    Kyle XY çoktan bitti. Az reytingi olduğu için.
  • 16-01-2010, 16:29:43
    #14
    Miliotta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kyle XY çoktan bitti. Az reytingi olduğu için.
    Buna üzüldüm , burdan bakmıştım bitmemiş demişlerdi