tekrar merhaba arkadaşlar bugün 4-5 saat uyuyabildim , ama yarın sabaha kadar tekrar uyuyabileceğimi zannetmiyorum tekrar...
birde kyle xy tamamen mi bitti yoksa kriz dolayısı ile ileri bir tarih e mi ertelendi ?
forumlarda araştırdım kriz ve yetersiz reyting ile bir ileriki zaman a ertelenmiş diyordu ?