tekrar merhaba arkadaşlar bugün 4-5 saat uyuyabildim , ama yarın sabaha kadar tekrar uyuyabileceğimi zannetmiyorum tekrar...

birde kyle xy tamamen mi bitti yoksa kriz dolayısı ile ileri bir tarih e mi ertelendi ?

forumlarda araştırdım kriz ve yetersiz reyting ile bir ileriki zaman a ertelenmiş diyordu ?