İnsanoğlu hiç uyumasa günümüz teknolojinin 2 katı ilerisinde olurduk heralde Kyle XY yayınlandığı ülkelerde rakip dizilere göre beklenen reyting i yakalayamayınca 3.sezon da durduruldu. Hatta bu nedenle 1.sezon da oldukça kısa. Bir final bile yapmadılar. O yüzden o uykusuzluğun boşa gidebilir