• 12-01-2010, 21:48:17
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla şöyle diyeyim. Sırf modemi test etmek için gitmedim zaten. Fatih aynı zamanda benim eski sınıf arkadaşımdır aile dostu gibi birşeyiz yanı sıra.

    O yüzden sürekli görüşüyoruz. Dün gene Fatihlerleydik. Bu modem satış mevzusu açıldı gece saatlerinde.

    Modemi birlikte test ettik bir sorun yoktu. Yanlış kurulum vs olamaz mı çünkü biz test ettiğimizde modemde problem yoktu. 30 dk felan takıldık modemle ethernet kablosuyla hiç bi sorun olmadı.
    hocam ben arkadaşın dediği gibi modemi kurdum ama olmuyor. yani benim bu saatten sonra yapabileceğim bir şey yok. donanım konusundada çaylak değilim.
  • 12-01-2010, 21:48:35
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AyberkD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar eğer objektif olmak gerekirse ki Fatih'i yakından tanıyan biri olarak bozuk mal vermez onun 20 tl yede ihtiyacı yok elinde fazlaydı değerlendirmek istemiş eğer modemi çalıştramıyorsan modemin int sitesine gir ve bir araştırma yapın ttneti arayın vs.
    TTNet birÅŸey yapamaz bu durumda ethernetle ilgili bir sorunmuÅŸ.
  • 12-01-2010, 21:53:23
    #12
    Yönetici onayı bekliyor
    TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TTNet birÅŸey yapamaz bu durumda ethernetle ilgili bir sorunmuÅŸ.
    2 tane farklı sağlam ethernet kablom var. ikisi ile denedim olmuyor bu arada
  • 12-01-2010, 22:13:58
    #13
    Üyeliği durduruldu
    madem hiç çalışmadı modemi geri alman lazım.

    şöyle bir öneri söylüyorsun modemi usb ile çalıştır. (madem usb ile çalışması sorun değil sence. geri aldığın malı bozuk olarak düşünme)

    çünkü alan kişi ile anlaşmanız böyle değilmiş.

    modemi teslim etmeye götürürken veya diğer arkadaş modemi alıp eve götürürken modem bozulmuş olabilir.

    bu durumda ben modemi alan arkadaşı haklı görüyorum çünkü modem hiç çalışmamış.

    yarım saat bile kullanmış olsa o zaman satan kişi haklı olabilirdi.

    gerçi 20 lira için burada vakit kaybetmenizde anlamsız bence
  • 12-01-2010, 22:26:39
    #14
    D_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    madem hiç çalışmadı modemi geri alman lazım.

    şöyle bir öneri söylüyorsun modemi usb ile çalıştır. (madem usb ile çalışması sorun değil sence. geri aldığın malı bozuk olarak düşünme)

    çünkü alan kişi ile anlaşmanız böyle değilmiş.

    modemi teslim etmeye götürürken veya diğer arkadaş modemi alıp eve götürürken modem bozulmuş olabilir.

    bu durumda ben modemi alan arkadaşı haklı görüyorum çünkü modem hiç çalışmamış.

    yarım saat bile kullanmış olsa o zaman satan kişi haklı olabilirdi.

    gerçi 20 lira için burada vakit kaybetmenizde anlamsız bence
    sorun şu modem bende çalışıyordu arkadaşta çalışmadı. şimdi geri alsam sağlam modem verip bozuk modem almış olcam ki sizce sadece usb le çalışan(çalışıyorsa eğer) bir modemin degeri düşmezmi.. arkadaş usb ile deniycek olmassa ikimizinde madur olmayacagı bi çözüm bulcaz artık.
  • 12-01-2010, 22:42:29
    #15
    Üyeliği durduruldu
    TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun şu modem bende çalışıyordu arkadaşta çalışmadı. şimdi geri alsam sağlam modem verip bozuk modem almış olcam ki sizce sadece usb le çalışan(çalışıyorsa eğer) bir modemin degeri düşmezmi.. arkadaş usb ile deniycek olmassa ikimizinde madur olmayacagı bi çözüm bulcaz artık.
    ama arkadaş usb ile çalıştırsa da mağdur oluyor.

    ama genede şöyle bir sorun var modemi nasıl geri vereceksin zaten modemin değeri 20 lira kargoya vermeye de değmez elden vermeye de.

    birinin burda olayı çözmek için adım atması lazım. ya alan arkadaş bu şekilde kabul edecek yada satan arkadaş geri alacak.

    aranızda halledin ve helalleşin altı üstü 20 lira.
  • 12-01-2010, 23:15:35
    #16
    Yönetici onayı bekliyor
    D_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama arkadaş usb ile çalıştırsa da mağdur oluyor.

    ama genede şöyle bir sorun var modemi nasıl geri vereceksin zaten modemin değeri 20 lira kargoya vermeye de değmez elden vermeye de.

    birinin burda olayı çözmek için adım atması lazım. ya alan arkadaş bu şekilde kabul edecek yada satan arkadaş geri alacak.

    aranızda halledin ve helalleşin altı üstü 20 lira.
    yarın bilgisayar tamircisine götürcem. eğer usb ile olursa 3 liraya bir usb kablosu alıcam. diğer türlü olmazsa arkadaş 14 lira yollayacak kargo ile geri göndericem. usb ile inşallah olur bu benim için en iyisi
  • 12-01-2010, 23:20:16
    #17
    Benim modemle aynı hesaba geldi salvo_wm.
    Ethernet portu bozuktu yaptırıp kullanıcaktın bedavadan ne güzel
  • 12-01-2010, 23:21:48
    #18
    Yönetici onayı bekliyor
    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim modemle aynı hesaba geldi salvo_wm.
    Ethernet portu bozuktu yaptırıp kullanıcaktın bedavadan ne güzel
    walla keşke senden alsaydım. pendikten alır yazıcıoğlunda yaptırır eve döner şuanda kullanırdım aslında