WebEngineer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizce Kim Haklı ? ( Orta yolu bulalım )
18
●1.056
- 12-01-2010, 21:48:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.TTNet birşey yapamaz bu durumda ethernetle ilgili bir sorunmuş.AyberkD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2010, 21:53:23Yönetici onayı bekliyor2 tane farklı sağlam ethernet kablom var. ikisi ile denedim olmuyor bu aradaTheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2010, 22:13:58Üyeliği durduruldumadem hiç çalışmadı modemi geri alman lazım.
şöyle bir öneri söylüyorsun modemi usb ile çalıştır. (madem usb ile çalışması sorun değil sence. geri aldığın malı bozuk olarak düşünme)
çünkü alan kişi ile anlaşmanız böyle değilmiş.
modemi teslim etmeye götürürken veya diğer arkadaş modemi alıp eve götürürken modem bozulmuş olabilir.
bu durumda ben modemi alan arkadaşı haklı görüyorum çünkü modem hiç çalışmamış.
yarım saat bile kullanmış olsa o zaman satan kişi haklı olabilirdi.
gerçi 20 lira için burada vakit kaybetmenizde anlamsız bence - 12-01-2010, 22:26:39sorun şu modem bende çalışıyordu arkadaşta çalışmadı. şimdi geri alsam sağlam modem verip bozuk modem almış olcam ki sizce sadece usb le çalışan(çalışıyorsa eğer) bir modemin degeri düşmezmi.. arkadaş usb ile deniycek olmassa ikimizinde madur olmayacagı bi çözüm bulcaz artık.D_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2010, 22:42:29Üyeliği durdurulduama arkadaş usb ile çalıştırsa da mağdur oluyor.TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama genede şöyle bir sorun var modemi nasıl geri vereceksin zaten modemin değeri 20 lira kargoya vermeye de değmez elden vermeye de.
birinin burda olayı çözmek için adım atması lazım. ya alan arkadaş bu şekilde kabul edecek yada satan arkadaş geri alacak.
aranızda halledin ve helalleşin altı üstü 20 lira. - 12-01-2010, 23:15:35Yönetici onayı bekliyoryarın bilgisayar tamircisine götürcem. eğer usb ile olursa 3 liraya bir usb kablosu alıcam. diğer türlü olmazsa arkadaş 14 lira yollayacak kargo ile geri göndericem. usb ile inşallah olur bu benim için en iyisiD_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2010, 23:21:48Yönetici onayı bekliyorwalla keşke senden alsaydım. pendikten alır yazıcıoğlunda yaptırır eve döner şuanda kullanırdım aslındaKaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle