sorun şu modem bende çalışıyordu arkadaşta çalışmadı. şimdi geri alsam sağlam modem verip bozuk modem almış olcam ki sizce sadece usb le çalışan(çalışıyorsa eğer) bir modemin degeri düşmezmi.. arkadaş usb ile deniycek olmassa ikimizinde madur olmayacagı bi çözüm bulcaz artık.
ama arkadaş usb ile çalıştırsa da mağdur oluyor.
ama genede şöyle bir sorun var modemi nasıl geri vereceksin zaten modemin değeri 20 lira kargoya vermeye de değmez elden vermeye de.
birinin burda olayı çözmek için adım atması lazım. ya alan arkadaş bu şekilde kabul edecek yada satan arkadaş geri alacak.
aranızda halledin ve helalleşin altı üstü 20 lira.