D_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
madem hiç çalışmadı modemi geri alman lazım.

şöyle bir öneri söylüyorsun modemi usb ile çalıştır. (madem usb ile çalışması sorun değil sence. geri aldığın malı bozuk olarak düşünme)

çünkü alan kişi ile anlaşmanız böyle değilmiş.

modemi teslim etmeye götürürken veya diğer arkadaş modemi alıp eve götürürken modem bozulmuş olabilir.

bu durumda ben modemi alan arkadaşı haklı görüyorum çünkü modem hiç çalışmamış.

yarım saat bile kullanmış olsa o zaman satan kişi haklı olabilirdi.

gerçi 20 lira için burada vakit kaybetmenizde anlamsız bence
sorun şu modem bende çalışıyordu arkadaşta çalışmadı. şimdi geri alsam sağlam modem verip bozuk modem almış olcam ki sizce sadece usb le çalışan(çalışıyorsa eğer) bir modemin degeri düşmezmi.. arkadaş usb ile deniycek olmassa ikimizinde madur olmayacagı bi çözüm bulcaz artık.