D_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama arkadaş usb ile çalıştırsa da mağdur oluyor.

ama genede şöyle bir sorun var modemi nasıl geri vereceksin zaten modemin değeri 20 lira kargoya vermeye de değmez elden vermeye de.

birinin burda olayı çözmek için adım atması lazım. ya alan arkadaş bu şekilde kabul edecek yada satan arkadaş geri alacak.

aranızda halledin ve helalleşin altı üstü 20 lira.
yarın bilgisayar tamircisine götürcem. eğer usb ile olursa 3 liraya bir usb kablosu alıcam. diğer türlü olmazsa arkadaş 14 lira yollayacak kargo ile geri göndericem. usb ile inşallah olur bu benim için en iyisi