• 04-01-2010, 19:10:03
    #1
    Evet arkadaşlar neler denediysem olmuyor. Ayda 1-2 KG vermek istiyorum bu kadar mı zor..?
    Aramızda tecrübeliler varsa yardımlarını bekliyorum..


    Yaşım : 18
    Kilom : 77 kg
    Boyum : 173 cm
    Ben 10-15 kilo versem (anında istemiyorum 5 ayda, ya da ayda 2 kilo bu kadar zor olmamalı..?) ideal kiloma ulaşıcağımı düşünüyorum.
    Bel çevrem ve göğüs bölgem kilolu
    Allah'a şükür evimde imkanlarımda var. Evimde olan aletlerim:

    -Yürüyüş bandı
    -Twist Shaper
    -Plates topu (etkisi nedir bilemiyorum )
    -Ab rocket
    -Göğüs yayı
    -Göğüs demiri (umarım adını doğru söylüyorumdur)
    -2 tane 3 er kiloluk dambl
    -Atlama ipi
    -Bisiklet

    Evet bunların hepsi evimde var. Sizlerden isteğim bana yemek ve çalışma programı hazırlarmısınız..? Biraz kasta yapsam iyi olur. Sabah kahvaltısında ki besinlerden yana hiçbir sorunum yok ancak akşam yemeği olarak SEBZE yiyemiyorum.

    Yardımcı olursanız sevinirim
    Saygılarımla
  • 04-01-2010, 19:22:59
    #2
    Doktor tavsiyesi al burdan 3-5 kişinin söylediğiyle zayıflayacağım derken gümbürtüye gidebilirsin.
  • 04-01-2010, 19:42:36
    #3
    LordEspoir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktor tavsiyesi al burdan 3-5 kişinin söylediğiyle zayıflayacağım derken gümbürtüye gidebilirsin.
    Bu konuda deneyimli olan kişilerden sağlam bilgiler almak istiyorum
    Herkesin bir bir dediklerini toplayıp karışık birşey yapmayı düşünmüyorum (:
  • 04-01-2010, 20:02:06
    #4
    kilo vermek kadar zor birşey yok ya..
  • 04-01-2010, 20:11:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    http://www.google.com.tr/search?hl=t...ody+building+f
  • 04-01-2010, 23:24:08
    #6
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu işin ustası bir doktora gitmeden sağın solun tavsiyesiyle iş yaparsan bünyen alt üst olur birgün yığılır kalırsın
  • 05-01-2010, 10:53:17
    #7
    ekmeği kes kepekli ekmek ye makarna pilav vs bilimum hamur işlerinden uzak dur. Cola cips fast food tarzı abur cuburlarıda bırak okula gidiyorsan okulda tost falan yeme 1 tane tosttan bişey olmaz nasıl olsa kahvaltı ve akşam yemeğinde diyet yapıyorumda deme kafanda bitir olayı spor yap evde ne güzel imkanında varmış herkesin imkanı yok değerlendir dediğim gibi kafanda bitir olayı sporunu da yap düzenli olarak zayıflamaman için bir sebep yok zaten kilonda abartılcak birşey yok 15 kilo sana çok gelir bi 7-8 kilo versen farkı sende farkedersin
  • 05-01-2010, 17:59:36
    #8
    Akşamları az ye.Bende geçen sene akşamları salata veya sebze yiyerek 2-3 ayda 5 kilo vermiştim.Ayriyetten haftada 3 gün spor merkezine gidiyordum.
  • 05-01-2010, 19:58:07
    #9
    Alıntı
    Kahvaltıyı kral, öğle yemeğini prens ve akşam yemeğini de dilenci gibi yiyin
    ...