Evet arkadaşlar neler denediysem olmuyor. Ayda 1-2 KG vermek istiyorum bu kadar mı zor..?
Aramızda tecrübeliler varsa yardımlarını bekliyorum..
Yaşım : 18
Kilom : 77 kg
Boyum : 173 cm
Ben 10-15 kilo versem (anında istemiyorum 5 ayda, ya da ayda 2 kilo bu kadar zor olmamalı..?) ideal kiloma ulaşıcağımı düşünüyorum.
Bel çevrem ve göğüs bölgem kilolu
Allah'a şükür evimde imkanlarımda var. Evimde olan aletlerim:
-Yürüyüş bandı
-Twist Shaper
-Plates topu (etkisi nedir bilemiyorum )
-Ab rocket
-Göğüs yayı
-Göğüs demiri (umarım adını doğru söylüyorumdur)
-2 tane 3 er kiloluk dambl
-Atlama ipi
-Bisiklet
Evet bunların hepsi evimde var. Sizlerden isteğim bana yemek ve çalışma programı hazırlarmısınız..? Biraz kasta yapsam iyi olur. Sabah kahvaltısında ki besinlerden yana hiçbir sorunum yok ancak akşam yemeği olarak SEBZE yiyemiyorum.
Yardımcı olursanız sevinirim
Saygılarımla