• 31-12-2009, 17:49:05
    #19
    Kurumsal PLUS
    Tıklayınca oy vermiş mi oluyoruz? Öyleyse ben de verdim, zira sayfada oy ver vb.. birşey göremedim.
  • 31-12-2009, 17:50:15
    #20
    Oy verdim
  • 31-12-2009, 17:51:57
    #21
    Oy verdim.
  • 31-12-2009, 17:54:26
    #22
    hop. verdim bende oy.ne ekili orda? pırasa, ıspanak falansa yemem ben
  • 31-12-2009, 18:33:19
    #23
    SHD
    Üyeliği durduruldu
    bende verdim (:
  • 31-12-2009, 18:34:16
    #24
    Mursel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hop. verdim bende oy.ne ekili orda? pırasa, ıspanak falansa yemem ben
    Kabak ekmiş
  • 31-12-2009, 19:30:25
    #25
    SoLeNZa.NeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    http://s4.bahcivanlardiyari.com/gard...&user=10500343

    Oy ver ,paylaş.


    Bütün arkadaşların da oy versin. Bir arkadaşımın bahçesi büyük ödül için bu gün son gün 5bin puana ulaşması gerekiyor. Arkaşlar bir el atın fukaraya...

    Oylarınızı esirgemeyin arkadaşlar bu mutlu günde
    Oy verdim.
    Puanlar: 5661 | Değerlendirmeler: 628
  • 31-12-2009, 19:31:53
    #26
    Dayanamadım bende verdim
  • 31-12-2009, 20:07:10
    #27
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tıklayınca oy vermiş mi oluyoruz? Öyleyse ben de verdim, zira sayfada oy ver vb.. birşey göremedim.
    sayfanın altında değerlendirme kısmı var. yıldızlar.

    girmek yetmiyor.