Konu
Tüm R10'dan Destek Bekliyoruz :)
31-12-2009, 18:34:16
#24
SemihCAN
Mursel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hop. verdim bende oy.ne ekili orda? pırasa, ıspanak falansa yemem ben
Kabak ekmiş