Tüm R10'dan Destek Bekliyoruz :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tüm R10'dan Destek Bekliyoruz :)
28
●
1.506
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Tüm R10'dan Destek Bekliyoruz :)
1
2
3
4
31-12-2009, 15:42:58
#10
swat_tr
Üyeliği durduruldu
Oy verdim
31-12-2009, 15:43:57
#11
SemihCAN
Bende verdim. 1nci ile arasında 400 puan var yani 40 kişiden daha oy alması gerekiyor bahçenin. Buoyunu oynuyorum keyifli bişey...
31-12-2009, 15:45:04
#12
Misafir
Bende verdim.
31-12-2009, 16:06:39
#13
SoLeNZa.NeT
Üyeliği durduruldu
Evet arkadaşlar 180 puan kaldı ha gayret
tüm arkadaşlara teşekkür ederim bu arada.
31-12-2009, 16:39:47
#14
SemihCAN
1nciliğe yükseldi arkadaş ama gece yarısına kadar farkı koruya bilmesi için yeni puanlar alması gerekiyor
31-12-2009, 16:42:25
#15
Mehmet61
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bende oyladim.
31-12-2009, 16:56:55
#16
JustIce
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bende oy verdim
31-12-2009, 17:41:13
#17
Grkm
Üyeliği durduruldu
BJK yazmasaydı vermeyecektim
31-12-2009, 17:45:15
#18
talebetube
verdik bakalım
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler