Konu
Tüm R10'dan Destek Bekliyoruz :)
31-12-2009, 20:07:10
#27
Cyrax
Bartuc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tıklayınca oy vermiş mi oluyoruz? Öyleyse ben de verdim, zira sayfada oy ver vb.. birşey göremedim.
sayfanın altında değerlendirme kısmı var. yıldızlar.
girmek yetmiyor.