Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tıklayınca oy vermiş mi oluyoruz? Öyleyse ben de verdim, zira sayfada oy ver vb.. birşey göremedim.
sayfanın altında değerlendirme kısmı var. yıldızlar.

girmek yetmiyor.