• 14-12-2009, 17:14:12
    #10
    vay süper
  • 14-12-2009, 17:17:16
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Tufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şöyle biraz düşmeler ve kesmeler var şiirde az birşeyde kafiye olsaydı süper olurdu, teşekkürler.

    yazmış olduğum bir kaç şiirimi okumak istersen, p.m ile link verebilirim.
    Hocam şarap veya viski içmeden yazamıyorum. Sarhos halimle kafiyeye genelde dikkat etmiyorum. Düzenleme hiç yapmadım. onuda yapıp şiiri güzelleştireceğim. bu arada pm 'yi atarsanız sevinirim. Şiirlerinize bakmak isterim.

    OnurStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay süper
    Teşekkür ederim. Lazım olursa 1-2 tane yazarız sana varsa manitaya yollarsın
  • 14-12-2009, 18:00:45
    #12
    Şiir süpermiş rep verecektim ama ;

    Alıntı
    You must spread some Reputation around before giving it to pLive again.
    başka zaman artık
  • 14-12-2009, 18:02:44
    #13
    Alıntı
    İNAT BU YA!!
    ÖLÜNCEYE KADAR DEĞİL
    ÖLÜMEDE İNATT !!!
    ÖLDÜKTEN SONRADA SEVECEĞİM SENİ
    Burasını çok beğendim. Yüreğine sağlık
  • 14-12-2009, 18:02:55
    #14
    Alıntı
    ~ Ölünceye kadar değil, ölüme de inat; Öldükten sonra da seveceğim.
    Msn iletim oldu sağol
  • 14-12-2009, 18:08:59
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Varol Kazım Büyüksün
  • 14-12-2009, 18:42:06
    #16
    Üyeliği durduruldu
    burak8104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şiir süpermiş rep verecektim ama ;



    başka zaman artık
    Teşekkür ederim.. Canın saolsun.

    haykirish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burasını çok beğendim. Yüreğine sağlık
    Teşekkür ederim arkadaşım.

    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Msn iletim oldu sağol
    Sende sağol..

    Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varol Kazım Büyüksün
    Teşekkür ederim hocam..
  • 14-12-2009, 18:49:08
    #17
    bende benim hatuna yollasam ? Kızarmısın güzel olmuş +rep
  • 14-12-2009, 18:49:41
    #18
    "İNAT BU YA!!
    ÖLÜNCEYE KADAR DEĞİL
    ÖLÜMEDE İNATT !!!
    ÖLDÜKTEN SONRADA SEVECEĞİM SENİ "

    bu kısım hakikaten çok güzelmiş ben de msn iletisi olarak kullanabilir miyim ?