Size yazmış oldugum şiiri paylaşmak istiyorum.
21
●1.569
- 14-12-2009, 17:17:16Üyeliği durdurulduHocam şarap veya viski içmeden yazamıyorum. Sarhos halimle kafiyeye genelde dikkat etmiyorum. Düzenleme hiç yapmadım. onuda yapıp şiiri güzelleştireceğim. bu arada pm 'yi atarsanız sevinirim. Şiirlerinize bakmak isterim.Tufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim.OnurStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lazım olursa 1-2 tane yazarız sana varsa manitaya yollarsın
- 14-12-2009, 18:42:06Üyeliği durdurulduTeşekkür ederim.. Canın saolsun.burak8104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Teşekkür ederim arkadaşım.haykirish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sende sağol..
Teşekkür ederim hocam..Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2009, 18:49:41"İNAT BU YA!!
ÖLÜNCEYE KADAR DEĞİL
ÖLÜMEDE İNATT !!!
ÖLDÜKTEN SONRADA SEVECEĞİM SENİ "
bu kısım hakikaten çok güzelmiş ben de msn iletisi olarak kullanabilir miyim
?
Lazım olursa 1-2 tane yazarız sana varsa manitaya yollarsın