Size yazmış oldugum şiiri paylaşmak istiyorum. - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Size yazmış oldugum şiiri paylaşmak istiyorum.
21
●
1.569
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Size yazmış oldugum şiiri paylaşmak istiyorum.
1
2
3
14-12-2009, 19:02:26
#19
pLive
Üyeliği durduruldu
realmerciless adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende benim hatuna yollasam ? Kızarmısın
güzel olmuş +rep
Teşekkür ederim.. Yollayabilirsin. Ama ben yazdım demezseniz iyi olur. Googleye bakar anlar yalan söylediğini
LincolnSamet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"İNAT BU YA!!
ÖLÜNCEYE KADAR DEĞİL
ÖLÜMEDE İNATT !!!
ÖLDÜKTEN SONRADA SEVECEĞİM SENİ "
bu kısım hakikaten çok güzelmiş ben de msn iletisi olarak kullanabilir miyim
?
Teşekkür ederim. Kullanabilirsiniz hocam..
14-12-2009, 22:22:23
#20
AllyCan
güzel olmuş ustam
zevkle okudum...
15-12-2009, 06:14:36
#21
pLive
Üyeliği durduruldu
AllyCan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
güzel olmuş ustam
zevkle okudum...
Teşekkür ederim
23-12-2009, 20:59:59
#22
pLive
Üyeliği durduruldu
Konu hortlucak ama
Bu konudan fena rep aldım ha
10 Şiir paylaşsam r10da 1. olurum heralde
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler