• 14-12-2009, 19:02:26
    #19
    Üyeliği durduruldu
    realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende benim hatuna yollasam ? Kızarmısın güzel olmuş +rep
    Teşekkür ederim.. Yollayabilirsin. Ama ben yazdım demezseniz iyi olur. Googleye bakar anlar yalan söylediğini

    LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "İNAT BU YA!!
    ÖLÜNCEYE KADAR DEĞİL
    ÖLÜMEDE İNATT !!!
    ÖLDÜKTEN SONRADA SEVECEĞİM SENİ "

    bu kısım hakikaten çok güzelmiş ben de msn iletisi olarak kullanabilir miyim ?
    Teşekkür ederim. Kullanabilirsiniz hocam..
  • 14-12-2009, 22:22:23
    #20
    güzel olmuş ustam zevkle okudum...
  • 15-12-2009, 06:14:36
    #21
    Üyeliği durduruldu
    AllyCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel olmuş ustam zevkle okudum...
    Teşekkür ederim
  • 23-12-2009, 20:59:59
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Konu hortlucak ama

    Bu konudan fena rep aldım ha 10 Şiir paylaşsam r10da 1. olurum heralde