bende benim hatuna yollasam ? Kızarmısın

güzel olmuş +rep
Teşekkür ederim.. Yollayabilirsin. Ama ben yazdım demezseniz iyi olur. Googleye bakar anlar yalan söylediğini
"İNAT BU YA!!
ÖLÜNCEYE KADAR DEĞİL
ÖLÜMEDE İNATT !!!
ÖLDÜKTEN SONRADA SEVECEĞİM SENİ "
bu kısım hakikaten çok güzelmiş ben de msn iletisi olarak kullanabilir miyim

?
Teşekkür ederim. Kullanabilirsiniz hocam..