realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende benim hatuna yollasam ? Kızarmısın güzel olmuş +rep
Teşekkür ederim.. Yollayabilirsin. Ama ben yazdım demezseniz iyi olur. Googleye bakar anlar yalan söylediğini

LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"İNAT BU YA!!
ÖLÜNCEYE KADAR DEĞİL
ÖLÜMEDE İNATT !!!
ÖLDÜKTEN SONRADA SEVECEĞİM SENİ "

bu kısım hakikaten çok güzelmiş ben de msn iletisi olarak kullanabilir miyim ?
Teşekkür ederim. Kullanabilirsiniz hocam..