şöyle biraz düşmeler ve kesmeler var şiirde az birşeyde kafiye olsaydı süper olurdu, teşekkürler.
yazmış olduğum bir kaç şiirimi okumak istersen, p.m ile link verebilirim.
Hocam şarap veya viski içmeden yazamıyorum. Sarhos halimle kafiyeye genelde dikkat etmiyorum. Düzenleme hiç yapmadım. onuda yapıp şiiri güzelleştireceğim. bu arada pm 'yi atarsanız sevinirim. Şiirlerinize bakmak isterim.
vay süper
Teşekkür ederim.

Lazım olursa 1-2 tane yazarız sana varsa manitaya yollarsın