Konu
Size yazmış oldugum şiiri paylaşmak istiyorum.
14-12-2009, 18:49:41
#18
LincolnSamet
"İNAT BU YA!!
ÖLÜNCEYE KADAR DEĞİL
ÖLÜMEDE İNATT !!!
ÖLDÜKTEN SONRADA SEVECEĞİM SENİ "
bu kısım hakikaten çok güzelmiş ben de msn iletisi olarak kullanabilir miyim
?