"İNAT BU YA!!
ÖLÜNCEYE KADAR DEĞİL
ÖLÜMEDE İNATT !!!
ÖLDÜKTEN SONRADA SEVECEĞİM SENİ "

bu kısım hakikaten çok güzelmiş ben de msn iletisi olarak kullanabilir miyim ?