merhabalar....
benim ewimde 3 tane bilgisayarım 1 tane kablosuz modemim var.
2 bilgisayarın internete kablosuz interneti kullanark giriyor diğer bilgisayar ise modeme bağlı halde kabloyla giriyor...
Ben bu 3 bilgisayarı birbirine bağlayıp nasıl dosya aktarımı yapabilrim..
Şimdiden teşekkürler.
"
konu bi arkadaşım adına açılmıştır.