• 12-12-2009, 00:23:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    "

    merhabalar....

    benim ewimde 3 tane bilgisayarım 1 tane kablosuz modemim var.

    2 bilgisayarın internete kablosuz interneti kullanark giriyor diğer bilgisayar ise modeme bağlı halde kabloyla giriyor...

    Ben bu 3 bilgisayarı birbirine bağlayıp nasıl dosya aktarımı yapabilrim..

    Şimdiden teşekkürler.

    "

    konu bi arkadaşım adına açılmıştır.
  • 12-12-2009, 02:29:07
    #2
    XPde Ağ bağlantılarıma gel. Soldan Ev ve ya İş ağı kur gibi birşey yazar ona tıklat sonra hep ileri de. Çalışma Grubunu göster seçeneğine örn: R10 yaz ileri de ve Dosya ve yazıcı paylaşıma aç de. İleri de tekrar. Sonra en altta kini seç yani Sihirbazı Tamamla..... İleri de sonra bitti. Diğer makinalarada aynısını yap.

    çok baştan sağma oldu dimi
  • 12-12-2009, 22:20:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    peki ya 1 tanesi win 7 diğerleri xp ise..
  • 14-12-2009, 16:51:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bilgisi olan yok mu ?
  • 14-12-2009, 18:04:43
    #5
    xp aynı, win 7'yide aynı vistada ki gibi yapabilirsin. microsoftun anlatımı; http://windows.microsoft.com/tr-TR/w...a-home-network