XPde Ağ bağlantılarıma gel. Soldan Ev ve ya İş ağı kur gibi birşey yazar ona tıklat sonra hep ileri de. Çalışma Grubunu göster seçeneğine örn: R10 yaz ileri de ve Dosya ve yazıcı paylaşıma aç de. İleri de tekrar. Sonra en altta kini seç yani Sihirbazı Tamamla..... İleri de sonra bitti. Diğer makinalarada aynısını yap.
çok baştan sağma oldu dimi