Konu
modem ile bilgisayarları bağlama
14-12-2009, 18:04:43
#5
Abdlsmt!
xp aynı, win 7'yide aynı vistada ki gibi yapabilirsin. microsoftun anlatımı;
http://windows.microsoft.com/tr-TR/w...a-home-network