"

merhabalar....

benim ewimde 3 tane bilgisayarım 1 tane kablosuz modemim var.

2 bilgisayarın internete kablosuz interneti kullanark giriyor diğer bilgisayar ise modeme bağlı halde kabloyla giriyor...

Ben bu 3 bilgisayarı birbirine bağlayıp nasıl dosya aktarımı yapabilrim..

Şimdiden teşekkürler.

"

konu bi arkadaşım adına açılmıştır.