• 24-11-2009, 13:33:43
    #37
    Arkadaşlar benmi yanlış biliyorum fakat burda bu şekilde yazarak yanlış yaptığımızı düşünüyorum.

    Şimdi arkadaş kurbanlık fiyatlarını sormuş herkes ortalam şu-şu fiyatlar arası, bazı derneklerin kurbanlık bedel fiyatlarını da yazardı ve soru cevaplanırdı. Fakat ben dana kesiyorum,ben koyunu kesiyorum şu fiyata aldık filan yazmak inanın doğru değil. Bu forumda uyelerin belki yarısı kesiyordur veya ailesinden biri kurban kesiyordur ama bence bu şekilde yazılması doğru değil. 4sayfa olmuş konu
  • 24-11-2009, 14:56:44
    #38
    benimki sadece merak kazıklanma duygusu olmasın içinde o yüzden ..

    büyük marketler çünkü çok yüksek fiyatlara koyun satışı yapıyorlar..


    kesemiyecem düşüncesi olan belki fiyatları görür kesme düşüncesi olur o yüzden yazdım
  • 24-11-2009, 15:04:11
    #39
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bağış yapın bence kurbanlık bağışı
    https://www.mehmetcik.org.tr/onlineb...gis_kurban.php
    Kesimli kurban bağışı 280 tl