Arkadaşlar benmi yanlış biliyorum fakat burda bu şekilde yazarak yanlış yaptığımızı düşünüyorum.

Şimdi arkadaş kurbanlık fiyatlarını sormuş herkes ortalam şu-şu fiyatlar arası, bazı derneklerin kurbanlık bedel fiyatlarını da yazardı ve soru cevaplanırdı. Fakat ben dana kesiyorum,ben koyunu kesiyorum şu fiyata aldık filan yazmak inanın doğru değil. Bu forumda uyelerin belki yarısı kesiyordur veya ailesinden biri kurban kesiyordur ama bence bu şekilde yazılması doğru değil. 4sayfa olmuş konu