benimki sadece merak kazıklanma duygusu olmasın içinde o yüzden ..

büyük marketler çünkü çok yüksek fiyatlara koyun satışı yapıyorlar..


kesemiyecem düşüncesi olan belki fiyatları görür kesme düşüncesi olur o yüzden yazdım