Kurbanliklar (fiyatlar)
38
●2.044
- 23-11-2009, 04:46:52Konuyu gördüm ne şirin hayvancıklar yaa bana kızıyorlar şimdi üzülüyorum diye kurban bayramı geldi mi evden çıkmıyorum görmeyeyim diye o şirin hayvancıkları.Allah günah yazmasın üzülüyorum içim elvermiyor

Tosuna ortak girdik biz de 400 tl verdik payımıza.Kaç kişiyiz fikrim yok ama gidip görmeye de niyetim yok kurbanlığımızı
- 23-11-2009, 04:53:18Bu sene kesilmezse, seneye ölürse haram olur daha iyi fakir fukara yararlansınteknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2009, 07:15:43Üyeliği durdurulduvatarın güzelmişLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
a - 23-11-2009, 09:59:06r10 Da kurban pazarı açılırmı açılır ..Ama alan olurmu bilmem..Belki alınır oda aynı il de olunursa .

hehe