• 23-11-2009, 00:29:06
    #19
    r10 alış veriş bölümünde satılık kurbanlıklar dye konu açıldımıkii
  • 23-11-2009, 04:46:52
    #20
    Konuyu gördüm ne şirin hayvancıklar yaa bana kızıyorlar şimdi üzülüyorum diye kurban bayramı geldi mi evden çıkmıyorum görmeyeyim diye o şirin hayvancıkları.Allah günah yazmasın üzülüyorum içim elvermiyor

    Tosuna ortak girdik biz de 400 tl verdik payımıza.Kaç kişiyiz fikrim yok ama gidip görmeye de niyetim yok kurbanlığımızı
  • 23-11-2009, 04:52:35
    #21
    Canlı kilo bende 6 TL gel vatandaş gel. (Özel üretim günde 10 tane üretip satarım) hehe
  • 23-11-2009, 04:53:18
    #22
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu gördüm ne şirin hayvancıklar yaa bana kızıyorlar şimdi üzülüyorum diye kurban bayramı geldi mi evden çıkmıyorum görmeyeyim diye o şirin hayvancıkları.Allah günah yazmasın üzülüyorum içim elvermiyor

    Tosuna ortak girdik biz de 400 tl verdik payımıza.Kaç kişiyiz fikrim yok ama gidip görmeye de niyetim yok kurbanlığımızı
    Bu sene kesilmezse, seneye ölürse haram olur daha iyi fakir fukara yararlansın
  • 23-11-2009, 07:15:43
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyse artık .D
    vatarın güzelmiş
    a
  • 23-11-2009, 09:59:06
    #24
    r10 Da kurban pazarı açılırmı açılır ..Ama alan olurmu bilmem..Belki alınır oda aynı il de olunursa .
  • 23-11-2009, 10:27:35
    #25
    Üyeliği durduruldu
    2.900TL e sanırım tosundu
  • 23-11-2009, 15:00:37
    #26
    400 - 500 - 600

    Küçük baş hayvanlar bu şekilde gidiyor.

    Bu sene çok pahalı bakalım ne olacak
  • 23-11-2009, 15:06:23
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Adana'da kilosu ne kadar'a gidiyor bilen varmı ? Bizde köyde keseceğiz artık.