Konuyu gördüm ne şirin hayvancıklar yaa bana kızıyorlar şimdi üzülüyorum diye kurban bayramı geldi mi evden çıkmıyorum görmeyeyim diye o şirin hayvancıkları.Allah günah yazmasın üzülüyorum içim elvermiyor
Tosuna ortak girdik biz de 400 tl verdik payımıza.Kaç kişiyiz fikrim yok ama gidip görmeye de niyetim yok kurbanlığımızı