teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu gördüm ne şirin hayvancıklar yaa bana kızıyorlar şimdi üzülüyorum diye kurban bayramı geldi mi evden çıkmıyorum görmeyeyim diye o şirin hayvancıkları.Allah günah yazmasın üzülüyorum içim elvermiyor

Tosuna ortak girdik biz de 400 tl verdik payımıza.Kaç kişiyiz fikrim yok ama gidip görmeye de niyetim yok kurbanlığımızı
Bu sene kesilmezse, seneye ölürse haram olur daha iyi fakir fukara yararlansın